מכבי מתחדשת במרכז רפואי מתקדם בשכונת הר יונה

עפר גדנקן No Comments on מכבי מתחדשת במרכז רפואי מתקדם בשכונת הר יונה

מרכז רפואי חדש של מכבי נפתח בשבוע האחרון בשכונת הר יונה שבנוף הגליל, ועתיד להגיש מעטפת שירותים היקפית לחברי מכבי שייהנו מסל מורחב של שירותי בריאות מתקדמים בנגישות מקסימלית.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכבי מחוז הצפון מתאימה בכל עת את היקף שירותי הרפואה לתנופת ההתיישבות בערי הצפון, ובשבוע האחרון ממשיכה להתרחב עם פתיחתו של מרכז רפואי חדש בשכונת הר יונה שבנוף הגליל.

חברי מכבי תושבי הר יונה זוכים לקבלת שירותי רפואה ברמה המתקדמת ביותר תוך הנגשה מרבית של שירותי הרפואה הראשונית. עם תחילת פעילותו של המרכז הרפואי החדש ייהנו חברי מכבי מהיקף מורחב של שירותי רפואה ב'מרחק עגלה' תוך שמירה על סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל.

המרכז החדש ממוקם במרכז המסחרי החדש ברחוב קדושת אהרן 1.

במרכז החדש יינתנו כל שירותי הרפואה הראשונית כולל רפואת משפחה, נשים וילדים, שירותי אחיות, מעבדה ומשרד. לצידם יתווספו שירותי רפואה מקצועית בתחום רפואת עיניים, בריאות האישה, טיפולי פיזיותרפיה ושירותים מורחבים להתפתחות הילד וטיפול רגשי בהתאמה לקהילה.

בנוסף מפעילה מכבי בהר יונה רופא שבת לרווחת תושבי השכונה וכן מציעה אימוני התעמלות מותאמים לקידום בריאות בקרב הציבור.

המרכז הרפואי השכונתי פועל במקביל למרכז הרפואי המרכזי בעיר ברחוב מעלה יצחק, ובו ניתנים שירותי רפואה ראשונית, שניונית ומגוון מכונים לצד שירותים משלימים המרכיבים יחד מעטפת שירותים כוללת לחברי מכבי תושבי נוף הגליל.

מנהל מרחב נוף הגליל, מר רם נורקין: "התרחבות שירותי הבריאות מבית מכבי נעשית מתוך עבודת שטח מעולה הממפה את צרכי החברים ונכונה להעניק להם מענה מיטבי ומיידי. נוסיף לשדרג ולפתח את מערכות הרפואה כך שכל חבר מכבי יוכל לקבל את כלל השירותים הנדרשים לו בנגישות, נוחות ומקצועיות מרבית".

מוביל השירות של מכבי בנוף הגליל ואחראי פניות ציבור במחוז הצפון, ר' ישעיה שפרונג: "מכבי הייתה החלוצה בהנגשת שירותי רפואה בשכונת הר יונה עם התאכלסותה. פתיחת המרכז הרפואי החדש מהווה צעד נוסף בקידום ופיתוח מערכות הבריאות בשכונה, כאשר מכבי מובילה סטנדרט של מקצועיות ושירות לטובת החברים".



0 תגובות